Nesrincelik benim göz ve kulak aram alnım ve çenemde vardı Mersin de güneş lekesi olmaması anormal Dr bile gitmiştim ama verdiği saçma sapan ilaçlara o kadar para verememe rağmen hiç bi işe yaramamıştı artık umudu kesmiştim 2 yıl sonrası (Akdeniz anemisi taşıyıcısıyım bu arada )kan değerlerim 6 olmuştu serumlarla kan değerlerim yükseldi bunun yanında kan yapıcı ne varsa yedim her sabah portal suyu keçi boynuzu pekmezi karışımı yaptım içtim yaklaşık 4 ay boyunca 2 saat bişey yemedim ve güneş lekelerim gitti denediğim şey buydu canım belki sana da yarar