Polikistikannee
Benim oğlum da öyleydi, uyku tulumu giydirip sadece bacaklarını örterdim battaniyeyle 🥰 Şimdi 6 buçuk aylık, üstünü açıyor ve çoraplarını çıkarıyor uyurken 🙈😱 Şuanda bir ayağı çıplak ve battaniyesi açık, kıpırdıyor uyanacak diye dokunamıyorum. Ayağını sevmemek için de kendimi zor tutuyorum. Yatağın başına oturdum ne yapsam karar vermeye çalışıyorum 😂😂