Merhaba 4. Ayımıza girdik bebeğimle. Maalesef sütüm azaldı sabah çok iyi ama gece hiç gelmiyor. Damlalar falan denedim ama büyük ihtimal pek işe yaramadı. Yarın doktorumuz karar verecek. Böylelikle şimdiden sizden mama ve biberon tavsiyesi alabilir miyim? 💞