Akan sabah 7-8 gibi kendi uyanıyor kahvaltı veriyorum uyuyor 45 dk falan, uyanınca irmikli meyve püresi ve mama veriyorum,öğlen sebze et yemeği , 1 saat sonra yoğurt uyku , akşam kaşık mama ,geceleri isterse mama 1 yada 2 kere. Buda benim kendi kurduğum bir düzen biz de bayadir doktora gidemiyoruz bende hep düşünüyorum, sanki kahvaltı da doymuyor gibime geliyor