ReisinKizi acil durumlarda aramak tabi en doğrusu ama ben sizin söylediklerinizde sanki ilacı alınca kriz geçiriyor sandım. Siz yine de duruma göre arayın 7,24 ulaşılır acil durumlarda . Hastaneye getirin derler acil bir durumda ambulans vs gönderiyorlar