Dehya benimdkide aynı ben aslında kendim yemiyorum çok iradeliyim ama yemeyince de Bon Bon bakiyolar sanki benim uydurmam gibi bikere zorla sarımsaklı yoğurt yedirdi iki gece kivrandik … Smdide bu nohut aynen bol.kimyonlu yapmıştı yani elli kere de gazını almış aliyo hep gerçekten ama oluyo işte bebeklere anlamıyorlar bidaha ısrar etmez heralde