Tftmnr korona sonrası bir süre ( dr onayıyla tabi ki ) kan sulandırıcı ( kuzenime 6 ay boyunca kan sulandırıcı kullanması tavsiye edildi) ve de multivitamin özellikle D vitamini, cinko ve b vitaminleri grubu. virüs vucut depolarını sömürdügü ve kanı da pıhtılastırdıgı icin saglıklı degilsiniz aslında. Ama moral bozmak yok, takviyelerinizi alın, dinlenmeye calısın. kemik suları, yararlı sebzeler meyveler ile atlatırsınız inş. cok gecmiş olsun.