ebahd merhaba arkadaşlar kızım 7 ay 2 günlük yemek konusunda sıkıntı yaşıyoruz aslında sorun şu ki hala emerek yemeye çalışıyor ve bazen öğürür gibi oluyor bu normal mi deneyimli anneler cevaplarsa sevinirim
Kalbim11 ebahd sanırım normal ben oğluma daha ek gıdaya gecmedık ama yegenımden bildiğim kadarıyla o da öleydi herseyı emiyordu biz daha cok corba meyvelı yogurt vererek alıstırdık