FHKK teşekkür ederim :) Öncelikle tam bir abur cubur, fast food, pizza delisiyim. Ama bunları hayatımdan tamamen çıkardım, kaçamak günlerimde bile bunlarla yapmadım daha sağlıklı tavuklu etli, ya da lahmacun tarzı şeylerle kendimi ödüllendirdim. Gazlı gazsız hiç fark etmez ayran dışında herhangi bi içecek asla içmedim yemeğin yanında, görünmeye kalori hepsi :) Ben ekmek genelde de aramadığım için ekmek hiç yemedim. Bol bol yumurta peynir köfte sebze beslendim. Proteine inanılmaz önem verdim. En önemlisi de bana neyin iyi geldiğine, vücudumun sinyallerine dikkat ederek karar verdim :) Spor olarak da günlük 1 saat yürüyüş ya da yağmurlu ve soğuk günlerde leslie uyguladım, vücudumda öyle poşet gibi bir görüntü olmadı 41 kilo verdiğime aynaya baktığımda hiç inanamıyorum diyebilirim :)