Asilinannesiiiii Hanımlar oğlumu yarın idrar testine götürmek istiyorum. Enfeksiyondan şüpheleniyorum. İdrarı evde alıp gitmenin bir yolu var mı acaba ?
Muchkin Asilinannesiiiii evet ben öyle yapıyorum ama önce hastaneden idrar poşeti alman lazım birde idrari yaptığında yarim saat içinde hastaneye yetiştirmek lazım test doğru çıkması için ilk 30 dk da alınıyor buna dikkat et
Aselina0319 Asilinannesiiiii idrar poşetleri oluyor bebekler icin ondan alıp takabilirsiniz sonra da idrar kutusuna koyup hastaneye goturusunuz yarım saati gecmemeli 😊
Muchkin Asilinannesiiiii bu arada birde idrsr poşetini fazladan al veriyorlar zten birdaha lazım olursa en azından evde olur enfeksiyon çıkarsa inş çıkmazsa tabi 1 hafta sonra tekrar istiyorlar tahlili çünkü bidaha gidip poşet kutu almak zorunda kalmazsin
Asilinannesiiiii Muchkin yani hastaneye gidip poşet almam lazım. O zaman hastanede beklerim ya bahçede falan.
Esilamm01 Asilinannesiiiii canım bizde ilk hastanede aldırmışdık sonra bize oradaki abla poşet falan verdi Bi dahaki hep testte evde taktım ara ara kontrol ettim idrarını yaptıgım gibi kutunun içine koyup hemen götürdük eczane falan yakınsa alıp takabilirsin yoksa hastanede yaptır ve oradaki kişiden birkac tane poşet iste canım verirler
Emir123ali Asilinannesiiiii eczanede idrar torbası alıp takıp götürebilirsiniz bizede doktor böyle yapmamızı söyledi
Tatlican Asilinannesiiiii hastaneden temiz bir kap olmalı yada eczaneden tahlil poseti alabilirsiniz.ben hep evde aldim kiz bebekte zor oluyor hastanede mümkun degil. Ama idrarı alinca yarim saat icinde orda olmasi gerekiyor