Mslll Benim kızım da seslerden ve gölgelerden korkuyordu. Korku hakkında konuşmanız gerekiyor. Çocuklar korku hissini yaşıyorlar ama anlamlandırmaıyorlar. O yüzden onun yerine siz bunu dile getirmelisiniz. “ Şu an korktun. Ses buradan geldi, korktuğun zaman bana söyleyebilirsin ben sana sesin nereden geldiğini anlatabilirim, beraber bakabiliriz ” diye açıklama yapmak gibi. Olayı büyütmeyin normalleştirin. Herkesin bunu yaşadığını bilmeli. Kitaplar alın bu konuyla ilgili beraber okuyun. Korkutuğum zaman diye bir kitap var onu alabilirsiniz. Bizde çok işe yaradı.