Doğum yapalı 2 ay oldu korse kullanmama rağmen göbeğim de azalma yok. Korseyi cıkartıgım zaman karnımda inme oluuo evet 1 gün takmasam gene eski haline dönüyo. Ne yapmalıyım fikir verirmisini? Birde 4 ay sonra eski haline dönersin diyolar tecrübeli anneler sizi bekliyorum yoruma