M1o2y3 okuyunca çıban gibi anlaadım ama bilemiyorum ben söyle tarif edeyim bildiğin sivilce gibi çıktı benm oğlumda bez değişikliğinden mantar oldu ve yayıldı sivilce tarlası gibi oldu poposu hindistancevizi yağı ve pudra yerine nişasta sürdüm , dediğin kremler ve daha fazlası asla geçirmemişti hatta mantar kremi bile istersen bi dene derim zararı yok belli seninde mantar olabilir bezin güzel emiyormu ona dikkat et altını ıslak mendille sildikten sonra kurula gün içinde biraz altı açık dursun hava alsın 2 güne iyileşir inşallah