İyi geceler arkadaşlar oğlum 11 aylık şimdiye kadar uyku sorunumuz hiç olmadı ama lakin anne yanımız küçük gelmeye başladığı için beşik değiştirmek zorunda kaldım anne yanında sallayarak uyuyordu ama beşik sallanmıyor ve uyumuyoruz nasıl yapabilirim bilmiyorum gecem gündüzüm karıştı o dereceyiz Nasıl uyku eğitimi verebilirim fikirleriniz nelerdir