Sinemisssss Canım karıştırma fikri ne kadar doğru bilmiyorum. Bebeğin kilo alaın diye mama değiştirme bence her çocuğun yapısı farklı biz de ilk 7 ay hipp kullandık kızım çok kilo alıyordu sonra sma ya geçtik yine aynı. Bir tanıdığımın kızı da hipp ile besleniyordu ona sordum benim kızım çok kilo aldı herkes mama şişiriyor diyordu o da benim kızım normal kiloda öyle bi fazla kilo aldırmadı mama dedi. Mama ile beslenip kilo almayan çocuk da var yani yapı meselesi kilo almaya müsait yapısı varsa alır yoksa almaz