Mom3434 serumu bende kullanıyordum hatta çekiyordum da tahriş etmişiz. Bazen çekiyordum yine hırıltı devam ediyordu. Bugün gittim doktora tahrişten şişmiş burnunun içi. Xlear nemlendirici sprey ve rhinfant sprey yazdı. Tahrişi iyileştirmesi için. Asla çekmeyin dedi. Nemlendiriciyle yumuşasın kendiliğinden çıkar dedi. Bakalım bugün başladık inşallah iyi olur da hırıltısız temiz bir nefesle uyur melekler