Kızlar belki beni tanıyan bilen vardır aranızda. Buraya soru sormuşlugum veya postlara cevap yazmışlıgım çoktur. Gecen ay yani 20 gün önce bas çevresi 43,5 ölçüldü. Bıngıldak açıklığı fazla bunay 1 cm büyümüş diye usg randevusu alındı. Mayıs 7 de gidicez tekrar. Bugün sağlık ocağına gittim ölçüm yapıldı evde kendimde ölçtüm. 20 günden 1 cm büyümüş bas çevresi. 44,5 olmuş. Korkmam mı gerekiyor bilemiyorum. Doktor zaten yeterince korkuttu. Aslında öncesinde 2 kez usg çekilmişti bıngıldak açıklığı fazla diye hiç bi sorun çıkmadı.
sürekli gözlerine bakıyorum batan güneş sendromu vs var mı diye. Bebeğim 7 aylık bu arada. Bu konuyu iyi bilen bana fikir verecek birileri var mı