Aselduru88 canım benim bebeğim de huysuzlaşıp geceleri sebepsiz yere uyanıp ağlıyordu 3-4 gece sürdü. Ateş yoktu ,damakta şişme falan da olmadı. Ben hergün kontrol ediyordum dişmi acaba neden çıkmadı diye. 8 ay olmak üzereydi benimkide sabah bir baktım elime battı alttan incecik. Yani evet diş olabilir 🙂