elfklhn Sma mamadan aptamile gectim gun boyu kaka yapmadi simdi sulu sekilde yaptı sari ishal gibi degil ama normalmi. Birde sulu şekilde kusmasi var mamadan olabilir mii yoksa iki gundur ben cok üşüyorum onaa gecmis olabilir mii
AsliUlkuAsel Canım ilk doğduğunda 3 hafta sarılık yüzünden bende aptamil kullandım ama hic kanada vs bi yan etki görmedim. Gerçi her bebek bünyesi mutlaka farklıdır ama bizde bir problem olmamıştı