Yldz3 normalde 1 yada 2 anca yapar bnmki aşıdan sonra 4 e çıktı sürekli bakıyorum yaptimi yine mi yapcak ishalmi falan bni de korkuttu mukusa takilmadim bizde hep vardi mukus . huzursuz da degil aynı hali ama mesela diğer sağlık ocağının asilarjnda bnm bebeğimde hep uyumak ister mayışır bnce sizinki de asi ağır geldiyse ondan uyumak istiyodur