minnosizmmm sizi tebrik ediyorum gerçekten. Benim kızım 16 aylık. Taklit yapıp hayvanların seslerini çıkarıyor. Hayvanların isimlerini söylemiyor. Kedi de diyorum miyuuw diyor mesela. Maymun de diyorum. U u u diye taklidini yapıyor el hareketlerini yapıp zıplayarak. Net şekilde anneanne anne baba dede teyze diyor. Ama mesela elif diye arkadaşı var ona E diyor :) kelime kartlarından flamingoyu getir diyorum onu bulup getiriyor. Pandayı getir diyorum pandayı getiriyor. Hemen hemen kelime kartlarındaki bütün sebze meyve hayvan ve eşyaları biliyor. Ama bunları telaffuz etmiyor. Neyin ne olduğunu biliyor ama söylemiyor. Bu arada bizimki de süpürgeye vuvu diyor :) karmakarışık bir resmin içinden uğur böceği nerede diyorum bulup gösteriyor. Ama bu kadar yani. Bunlar elbette güzel şeyler ama bir arkadaşımda yine aynı sizin gibi daha doğmadan konuşmuş, tv tablet asla göstermemiş hiç durmadan kitap okumuş ve çocuk 18 aylıktan beri adam akıllı konuşuyor. Cümle kuruyor. Şuan 22 aylık ve alışverişe gittklerinde “ablacım bu bana küçük geldi büyüğüyle değiştirebilir miyiz” diyormuş. Asla abartı olmadığını biliyorum.kurduğu cümleleri ben de duydum ve hayret ettim maşallah… biz ne zmn o kıvama gelirix bilmiyorum ama bizde malesef youtube videoları var. Çok sık olmasa da bazen oyalamak için mecburen açıyorum. Veya kendi videolarını açıyorum. Bunu bırakmam lazım :(