Bsradkn benim oğlumda öle 17 aylık olduk sölediği kelimeleride bıraktı.erkek kardeşimde geç konuşmuştu hatta doktor anneme istediklerini hemen yapma ıı ıı da dese anlama dediklerini söletmeye çalış anlama dediklerini dedi.Birazcık tembelliğe vuruyolar biz çünkü hemen ne demek istediklerini anlayıp yapıyoruz onlarda uğraşmıyor konuşmaya😀şimdi bende sürekli söletmeye çalışıyorum beni çağırdığı zaman anlamıyoum oğlum gel gel de diyorum bakalım bi yerde kırılcaklar inşallah şakır şakır konuşcaklar☺️