Olan var mı acaba?
annemin bacağında şişlik ve ağrı vardı. Doktora
gittiğinde alınması gerekiyor denildi. Ameliyat için gerekli işlemler yapıldı. Ameliyat olmadan bir iki önce ayak bileğini hissetmediğini söyledi doktora. Doktor da mr sonuçlarına diğer doktorlar ile bakıp önce biyopsiye karar verdi.
Biyopsi yapıldı sonuç çıktı. Ama doktor bu beni aşıyor diyerek cerrahpaşaya göndermiş. Orda pet filmi çekilecek Çarşamba günü, daha önce alınan parça başka bir hastaneye tekrar biyopsi için gönderildi. Çıkan sonuçları biri gaziosmanpaşa biri bakırköyde olmak üzere iki ayrı doktora daha götüreceklermiş. Hepsinin incelemesi sonucunda karar verilecekmiş.
elimizde şuan önce yapılan biyopsi sonucu var, buraya atsam anlayabilen en azından ne yazdığını açıklayabilecek biri var mı?
bu kadar çok doktora yönlendirilmesi çok korkutuyor. Lütfen anlayan çıkarsa yorum yapabilir mi?