Handey benim oğlumda öyle hatta dahada büyük göbek fıtığı dedi doktor cerraha yönlendirdi,çocuk cerrahida onayladı fitik olduğunu yapicak bisey yok iki yasına kadar bekleriz geçmezse ameliyat dedi,herkes zamanla geçtiğini söylüyor bizimde iki aylık oldu ama bi değisiklik yok çoğunun iyileşmiş bende geçer diye ümit ediyorum 😔