hsyn 36 aya kadar bırakmış olması öneriyor. Başlamak için ise sizin ve bebeğinizin hazır olması çok önemli. Benim oğlum da 22 aylık, yaklaşık 2 hafta önce bezini çıkarmamı isteyince biz de bu sürece girdik. Birkaç gündür günde bir ya da iki kere kaçırıyor, gerisini lazımlığa yapıyor.