Ndrg-12 benim kız 3 aylıkken yolculuk yaptık çok şükür 10 dakka kala ağladı oyuncak verim emzdirdim uyudu yanımda onun ihtiyacı olan şeyleri aldım içeri girmeden altını değiştim sorun olmaz korkmayın 🤗ha bide ilk defa biniyorsan sende korkma uçak yukarı kalkacağı Esnada 2 ayağını birden yüksek tut bi kaç dakika geçer korkulacak bişey yok 🤗😅