Merhaba 🌸 Bebeğim 4. Ayına girmek üzere bebek arabasına koyup gezdirmek istiyorum ama her seferinde sakince 15 dakikadan fazla durmuyor.Oyuncaklar astım,dışa dönük kullandım,kendime döndürdüm.Ne yaptıysam işe yaramadı.Aynı şekilde oto koltuğunda da bütün problemimiz bu.Her yerini kontrol ettim acaba rahatsızmı canını yakan bir şey mi var diye ama yok yok yok.Neden durmuyor anlayamıyorum.Fikirlerinize ihtiyacım var 💖