Merhaba, eşim ve ben uzaktan eğitim veriyoruz öğretmeniz. Çocuğuma annem bakıyor. Sabah bırakıp 3 4 gibi alıyorum. Bu tam kapanma esnasında çocuğumu anneme nasıl bırakacağım? Bunun için bir belge alabilir miyim ceza yemek istemiyorum. Ama bırakmam da lazım.