Bu ilk değil ama hiç gitmedigim, telefonla aranmadigim, aramadigim halde yine aile hekimime muayene olmuş görünüyorum. Sağlık ocağındaki hemsiremiz arayınca genelde muayene girişi yapıyordu. Aşıya gittikten sonra 2 ya da 3 muayene görüyordum e-nabizda. Az önce fark ettim on gün önce yine bir muayene girilmis. Ben iki aydır sağlık ocağına gitmiyorum, telefonla da konuşmadik. Enabizdaki o muayeneyi değerlendirip bu muayeneye gitmedim diye belirtmeyi düşünüyorum ama bu kabalık mı olur? İnsanlar işlerini yapiyorlar ama işleri bu mu? Bilemiyorum emin olmak için sizlerden fikir ve bilgi almak istedim. Sizde de böyle girişler oluyor mu fark ettiniz mi hiç?