Cnnbkr Arkadaşlar bebeğim 10 ayı doldurdu , o kadar çok çığlık atıyor ki , sesleri kısılacak ses telleri zarar görecek diye ödüm kopuyor sizinde böyle çığlıklar geldimi başınıza ne yaptınız geçici bir süre mi
Ezgimmmmm Cnnbkr 10. Ayda da atak var aynı 4.aydaki gibi 11. Ayın ortasına doğru anca rahatladı bebeğim gerçekten çok zor allah yardım etsin bebeğe şifa versin inşallah
Comolokko Cnnbkr nazar falan degmis olabilir.bizde abimin ogluna boyle aglamalari vardi.hocadan bir dua yazdirdik.asmistik uzerine giydigi esyaya bebegin aglamasi diye yazin googlede makalleer var.birde abimin ogu icin isim agir gelir ondanda aglar demisti.kizinizin ismi nedir.
Masalll06 Cnnbkr kızımında 6 ayı bitecek aynı şeyi yaşıyoruz özellikle sabahları yanıma alıyorum ben biraz yarı uyanık kendime gelmeyi bekliyorum ilgilenmediğim için evi inletiyor 😂 doktoru zamanla düzelir dedi beklemedeyiz 🤷🏻♀️ Bazen öyle bağırıyor ki boğazıda mı ağırmıyor diye düşünüyorum.
Elifinmamisi Cnnbkr Benimkide 8 aylik sürekli cıglık atiyo mutluysa atıyo mutsuzsa atıyo naz yapiyosa atiyo ben cok önemsememistim
Cnnbkr Comolokko kızımın adı güneş , Aslında ağlama degil sürekli çığlık atıyor ama konuşmaya çalışıyor gibi . Bende çok okuyor okutuyorum ama yinede çığlıkları anca uyuyunca duruyor 😕 yavrularımız Allah’a emanet olsun
Cnnbkr Masalll06 aynen yaa aynı bizim gibi , bizdede durumlar aynı doktora bende bi soracağım bakalım neler önerecek yada zamanla geçer diyecek 😅