yusufum- biberon reddi yaşamayan yoktur sanırım bizde avent biberon kullanıyoruz 5 6 saat yemedigini biliyorum uykusunda yedirdim hep biberon reddi geçene kadar bazen kendi acıkıyordu istiyordu sonra geçti bir daha yaşar miyiz bilmiyorum doktora da götürmüştüm uykuda yedirmemi o söylemişti işe yaramıştı