Keremg Kızlar merhaba 3 ay olucak sezeryan olalı ama pelvik ağrılarım oluyo bunu yaşayan var mı ? Çok fazla ağrım oluyo bazen dayanamıyorum. Sürekli değil bazen geceleri yada bazen sabah ilk kalktığımda.
Balkes Keremg benim 5 ay oldu canim ayni durumdayım ben 2 kez farkli Dr gittim bi taneci doçent ti bazen dogumdan sonra olabiliyormus 6 aydan sonra yavas yavas geçiyormuş.
Eylulveraninannesi Keremg canım ağrın oluyosa ağrı kesici iç bende sezeryan olmuştum ama ağrım olmadı galiba tam hatırlamıyorum dikiş yerlerim çok agriyodu benim sonra da geçti çok şükür ama bı doktora danışsan iyi olur
EsraVeyselAlya Keremg Bende de çok oluyor bacaklarına kadar iniyor agri sanki regl olacakmış gibi zaten 6 ay doğum sonrası süreç devam eder kadın vücudun da temennim 6 aydan sonrası geçmesi
Keremg fatosd36 neden oluyor acaba doktoruma gidemedim daha malum pandemi telefonla yazıncada dönmüyolar her zaman
fatosd36 Keremg inşallah 6 ay sonra geçer benim 6.ayımda kontrol var o zamana kadar geçmezse baktırcam mecbur
Keremg Balkes gerçekten mi ? Çok canım acıyor dayanamıyorum bazen. Gece emzirmeye kalktığımda bıle dayanılmaz oluyor. Acı eşiği yüksek biriyimdir