Mihribann11 SelamunAleykum kizlar . Geçenler de dr götürdüm gözü akıyordu, damla verdi 1 ay olacak hala akıyor 2.damla kullanıyorum ve gözü sürekli kısık ve akıyor kizariyor goz cevresi . Hastalik malum goturmek de tedirginim 😑 Önerileriniz var mı Anneler
Gizem_Teo Mihribann11 oğlum ilk doğduğunda biZimde akıyorsu sarı sarı çapak gibi oluyor gözü açılmıyordu doktor göz yaşı kanalı tıkalı olduğunda böyle olduğu her çocukta olabileceğini söyledi. Göz pınarınun oradaki burunla bağlantılı olan kemiğe hafif hafif serçe parmağımla masaj yapmamı söyledi. Hergün yaptım. Birde internette anne sütünün antibiyotik etkisi olduğu için anne aütüyle silmenin iyi geldiğini okumuştum pamuğa anne sütümden yapıp gözünü sildim. Çok şükür geçti
Mihribann11 irva söyledi unuttum değişik birşey söyledi enfeksiyon du belki de 1 ay geçince kalmadi akilda kafa rahat değil 😑😞
irva Mihribann11 Çay pansumanı dene bir de.Benim oğlumun da oldu 2 günde geçirdim damlayı kullanmadım.
Mihribann11 Gizem_Teo masaj denedim izin vermiyor zorla yapıyorum. Sütüm yok olsaydı yapardım.😞 evet sarı çapak akıyor bizimde
Gizem_Teo Mihribann11 hayır vermedi. Her bebekte olabileceğini korkmamam gerektiğini söyledi. Geçmezse eğer haber vermemi o kanalın açılması gerektiğini söyledi. Serum fizyolojik ile aktığında gözünü sil dedi ancak fayda etmedi. Bizim yeni doğduğunda oldu sizin bebeğiniz be kadar bilmiyorum ama doktorunuza sorarak ilerleyin göz bu sonuçta şakaya gelmez
irva Mihribann11 Ben 2 aylıkken yapmıştım.Şuan 5.5 aylık oğlum.Yapabilirsin onun zararı yok canım.Ilık demlenmiş çayla hafifçe pansuman yap pamukla.