Aselinannesii6 Benim bildiğim seyahat yasağı var kızlar bu millet nası köye gidicez vs diyor hani kaynanamda dicekti ysak geldi diye gidemiyor bilgilenmek için sordum nası oluyor
Giraysmom20 Aselinannesii6 perşembe gününe kadar gün içinde serbest olan saatlerde yani sabah 5’ten akşam 19’a kadar olan saatlerde gittikleri sürece sorun yok
Aselinannesii6 KahramanAnne şuanda da yasak vargeçeb kabine toplantısında çıktı kayınvalidem o yüzden kaldı gidemedi o sebebten sordum
Prensprensesannesi06 Bal-Kaymak yok şuanda sadece hafta sonu yasak vardı onun da uçak biletini gösterince sıkıntı olmuyor du
Bal-Kaymak Haticekkbkr Hmm tam bilmiyorum zaten ben yasaklardan bir halt anlamadım anlamıyorum. Zaten hep evdeyim gelenim yok bir yere gittiğim yok. Benim için yasak var yok fark etmiyor .
Aselinannesii6 Haticekkbkr gündüz gidebilir yani kadın çok üzülmüştü ben söyliyim izin kağıdı vs almasına gerek var mı peki
Aselinannesii6 eadrn11 Giraysmom20 söylicem çok teşekkürler baya üzülmüştü kadın izin kağıdına gerek var mı peki
Giraysmom20 Aselinannesii6 yok hayır, yasak saatleri içinde giderken gerekiyor, polislere yollanan genelgede de okudum, haberlerde de dinledim gerekmediği yazıyor