Yusufum02 birden yürüyecek merak etmeyin :) ben salonda oturuyordum annemle. Muhabbet ediyorduk. Benim arkam dönüktü kızıma. Annemin ağzını açıp şok olmasıyla arkama döndüm bir baktım kızım yürüyordu… acele etmeyin. Bizim her şeyimiz çok erken olmasına rağmen 15 aylık olduğu gün yürüdü. Vallahi de hiç kafama takmadım. Çünkü bir gün yürüyecek yani :))) hatta parkta bazı kadınlar bana durduk yere “sıkma canını yürür” falan dediler :))) “ sıktığımı nereden çıkardınız” dedim :)) çevre baskısı da çok var. Ama neyse ki karantinadayız da çok kimseyi görmüyoruz