Nefes1490 ah çok zor biliyorum. Benim bebeğim de ilk 3 ay sürekli ağladı. Sürekli doktordaydik. Gaz dediler, kolik dediler. Yapacak bişey yok geçmesini bekleyeceksiniz dediler. Kullandığım hiç bir damla işe yaramadi. Daha kötü oldu sanki. Psikolojim çok bozulmuştu. 3 buçuk ay sonra falan ağlamalar azalarak geçti. Rabbim yardımcınız olsun. Çok zor günler ama geçecek emin olun.