KevserKaan Cedene bir arkadaşım çok önerdi ama cesaret edip alamadım eski ve bilindik denemek istedim oda şükür iyi geldi hamd olsun 🥰
Cedene KevserKaan Bebek mamaya alışınca düzelir diyorlar sizce de doğru mu 1 haftadır kullanıyoruz bu mamayı
KevserKaan Cedene pek deneyimim yok ama biz aptamille alışamadık belki anneler bebeğin o haline alisiyodur 😁🙆🏻♀️🤷🏻♀️
KevserKaan Cedene gerçekten çok zor oluyo küçücük bebeğin sancı yüzünden uyuyamiyo ve hiç bişey yapamıyosun 😵 lohusalık psikolojisiyle birlikte daralmaya, bunalmaya, üzülüp ağlamaya devam 🧘🏻♀️🤷🏻♀️
Ozgealpm Cedene ben ilk zamanlar bebelac gold kullanmıştım. Aşırı gaz olmadı. Kabızlık yapmadığını da duymuştum
ilknur02 Cedene Aptamil benim bebeğime çok gaz yapmıştı , muhtemelen mamadan oluyor , ayaklarını çekiyosa kendine gazdır , ben sma kullanıyorum çok şükür gazını çok güzel çıkartıyor kendisi ama aptamilde asla çıkaramıyordu ve sürekli ağlıyordu
Cedene ilknur02 Emerken ayaklarını çeke çeke ağlıyor ememiyor bile çocuk bazen sağıp biberonla içiriyorum memeden uzaklaşır diye ondan da korkuyorum.
KevserKaan Cedene rabbim cümlemize kolaylık versin canım ben hastane sonrası direk anneme geldim ve 43 günlüğüz hala annemdeyim ve bugün de memlekete gidiyoruz hep birlikte biraz daha toparlansın kızım öyle gelcez 🤷🏻♀️ anne olmak çok farklı biseymis herkes şuan ki halime anormalmis gibi bakiyo ama burada herkes bu gibi durumları yaşıyor oysaki bana özel değil 🧘🏻♀️🤦🏻♀️ sabır sabır sabır ve kolaylıklar cümlemize inşaallah ❤️🌺
Cedene KevserKaan Ben de 3 aydır annemdeyim yarın gidiyoruz canım kızım yarın 12 günlük oluyor 10 saat yolculuk nasıl biter bilmiyorum. Rabbim cümlemize sabırlar versin.🤲🏻
KevserKaan Cedene amin inşaallah bizide 11 saatlik uzun bir yolculuk bekliyo bakalım neler olacak 🤗❤️🌺
Rbulgen Cedene canım bende ilk zamanlar aptamil kullandım cocuk mafoldu sancıdan o yapıyordur büyük ihtimal hipp combiotic kullandım o iyi geldi
Cedene Rbulgen Bir dahaki sefere bende hipp almayı düşünüyorum canım ilk başta gaz yapıyor falan dediler ama genel yorumları güzel