Mama konusunda bende çok çektim. Bebeğim memeyi reddetti. Doğduktan 10 gün sonra kabızlık başladı. Kullanmadğmz mama kalmadı. Aptamil, aptamil conformil, hipp, evolvia ac ve şu an son olarak bebelac nutriconfor. Hiç biri mi iyi gelmez anlamadım 🤦🏻♀️