İyi akşamlar herkese, ikizlerim prematüre 6.5 aylıklar şuan. Ne yaparsam yapayım kızım ek gıdada ağzını kitliyor ve veremiyorum herşeyi yalamak amaçlı alıyor diliyle besinleri öyle yemeye çalışıyor. İkizinde bi sorun yok o alıyor ek gıdayı. Ama kızım mama biberon ek gıda hiç bişey istemiyor sadece anne sütü 🙈
balkabağı kabak yoğurt elma armut havuç hiç birini istemiyor ağzını kitliyor 🙈
Bu şekilde olan bebeklerde nasıl ilerlediniz?
ben zorla vermiyorum yemediğinde zorlamıyorum vermiyorum