Gamzeliyarim33 bende 4 gün boyunca yaşadım bu durumu ama enfeksiyonmuş sebebi boğazında ve kulaklarında enfeksiyon vardı ateşi çıkınca her şeyi denedik ama fayda etmedi inip çıkıyordu devamlı o yüzden bence hastaneye gidin enfeksiyon olabilir eğer düşmüyorsa biz her ihtimale karşı gittik gitmeseydik daha kötü olabilirmiş bence burda durma götür hastaneye