arasbulut17 Hanımlar cuma günü dişçi randevum var perşembe günü başlıyor ya ben anlamadım şimdi randevular iptal olmaz demi 3 aya zor buldum da
GoGirl arasbulut17 olmaz sanirim randevuyla gidilir saglik sonucta.ev gezmelerini engellesinler ayni binadaki ayni mahalledekileri