Annecilik Busra0102 yazıyor aslında ama ben anlayamadım bi türlü mesela ben 90 cc mama iciriyorum gece, ancak bu mamayi nasıl ne kadar koymam gerektiğini bilmiyorum
minikmucizeannesi Annecilik bende kullanıyorum normal mama gibi hazırlıyorum 90 cc ye 3 ölçek koyuyorum dr öyle demişti
Annecilik minikmucizeannesi cok tesekkur ederimm bende öyle yapayım 😊😊 birde benim bebeğim 2 sefa falan kalmıyor ikisinde de versem ağır gelmez dimi ilk defa yapi cam da bilemedim o yuzden