Huzeyfemin_tarikmuaz Kızlar hem gece hem gündüz lenslerini çıkarmadan 1 ay falan kullananları okudum intetnrtte. Öyle kullanan var mı? Ve hangi marka önerir misiniz? Miyopum
Busbey Huzeyfemin_tarikmuaz aylık lensler pek önerilmiyor canım gözünde hava almaya ihtiyacı var ben acuvue qasys kullanmıştım 1 hafta gözde kalabiliyor deniliyor çok ince bir yapısı var rahatsız etmiyor ama en fazla 3 gün taktım sonra gözü havalandırmak için çıkarttım
Huzeyfemin_tarikmuaz Busbey canım bende 3 aylık aldım 3 ay kullandım ama sadece gündüz taktım inana hala zorlanıyorum takarken o yüzden nıgh day lensleri varya onları istiyorum hangi markayı snein
Huzeyfemin_tarikmuaz Busbey hee tanan yazmışsın markayı pardın bende aır optix aqua kullandım 8 saat sonra hep batma yapıyo kaşınıyo
Busbey Huzeyfemin_tarikmuaz yani görsel açıdan daha güzel olsada bir süre sonra artık bayıypr tak çıkart gözlüğe döndüm ben inşallah çizdirmek hedefim
gozde2113 Elegance comfort kullanıyorum çok memnunum ama size tavsiyem gece lensle yatmayın. Bir ara ben de tembellikten lensle uyuyordum gözlerim mahvolmuştu. Yaklaşık 1 sene kadar lens kullanamadım