Kizlar yarin oğluma yazlık alışverişine cikicam ve ayakkabı alicam. Gecen seneden 2.3 tane tişörtü oluyor sadece. Daha çok zibin almayı düşünüyorum yazın evin içinde sadece zibinla duruyor dışarı çıkarken tişört ve şort giydiyorum aksam çıkıyorsam yanıma kapsonlu hırka ve uzun eşofman aliyorum. Oglum suan 20 aylık. Ayakkabi vicco marka önerdi doktorumuz tirnak batması olduğu için kullanan varmi memnunmusunuz ? Birde zibin harici ne alabilirim yazlık sizce? Bikere alayım birdaha uğraşmak istemiyorum çünkü. Herseyi birgunde alicam.