Sedaahmet kuzenim beyaza boyadı o 4 katta kapandı benimki koyu renk olduğu için 2 katta kapandı. Gönül rahatlığı ile deterjan kullanabiliyorsunuz sadece tel sürmeyin☺️Yağ çöz,domestos falan zarar vermiyor benim 1 sene olcak haziranda boyayalı bi sıkıntı yaşamadım