goktugkara belki de normaldir. Ama ben de içim rahat etsin diye yaptırmak istiyorum. Kilo almada sıkıntı yok kilo alıyor ama boyu çok uzamiyor gibime geliyor. Bide bebekken çok gazliydi sürekli uyandırdı geceleri ve kaka yapınca sanki bağırsakları bozulmuş gibi koku var. Yani farklı belirtiler de olduğu için ben de test yaptırmak istiyorum