Hatice_kevser21 benimki de doğduğundan beri anne diye ağlıyor resmen , şimdi 7 aylık bildiğin net anne diyor artık ağlama dışında yanında uyuyorsam da suratıma vurup anne deyişine uyanıyorum 😂 ama bencede asla bilinçli değil bizde de duyan herkes şok bu ne bu çocuk anne diyerek doğdu diyorlar 😂😂😂