Arkadaşlar bebeğime sağ meme ters geliyor, memeyi tutamayıp ağlıyor emmiyor. Ben de kolayıma geldiği için bu zamana kadar hep solla emzirdim. Ama sağ göğsüm artık yumuşacık ve neredeyse hiç süt üretmiyor. Günde 1 kez sağıyorum, bazen ona da vakit bulamıyorum. 10-20 cc anca çıkıyor. Sağarken de incecik geliyor süt. Sol memedeki gibi dolu dolu fışkırmıyor. Bu durum beni üzmeye başladı, acaba sık sık sağsam ya da zorla emzirmeye çalışsam yeniden süt üretmeye başlar mı yoksa bu saatten sonra gelmez mi?