Tugcearel oldum canım. Sinovac oldum.
enfeksiyon, çocuk, kbb dr lrına sordum. Aile hekimine ebe hanıma sordum. Gittiğim sağlık ocağında emziren bi ebe var ı da olmuş.
hepsi ol dedi. Ama sinovac aşısını önerdiler.
7.ayın ilk günü aşımı oldum. Kızımı da emzirdim.