Bebeğim 8 günlük ve göbeğimiz hala düşmedi, dünden bu yana bir kısmı bezine yapışıyor sürekli çıkarırken kanamış kurumuş oluyor bu yüzden biraz huzursuz gibi sürekli tepiniyor ağlıyor acıyor sanırım ne yapmam gerek banyoda yaptırmadım hiç göbeği düşene kadar yaptırmayın demişti doktorumuz, bezin dışında bırakmaya çalışıyorum bilemedim valla